vrijdag 19 juli 2013

Pomme pidou kat XL

Hannah keek naar haar blog en dacht, pfft daar is niets aan.. schrijven zonder lezers..
Even daarna keek ze... WOW !! zoveel volgers ?! haha ! dat loopt als een trein.. Wat leuk !

Allereerst een proficiat aan marmamel, jij hebt de give away gewonnen en als je mij je adres stuurt in een berichtje zal ik ze naar je opsturen !


Ik heb een pomme pidou kat gekocht bij de kringloop. Zo goed als nieuw!! niks aan... Nieuw kost hij 30 euro... Iemand geïnteresseerd ? Ik kon hem gewoon niet laten staan maar ik heb zelf al een spaarpot dus deze is niet echt nodig... Het is een XL formaat... Voor 10 euro mag iemand hem overnemen.. Maar daar komen wel eventuele verzendkosten bij.. En het is breekbaar.. Het liefst de Belgische lezers onder ons ;-) Wie kan ik ermee blij maken ?
Verder ben ik dan ook maar eens begonnen met www.swap-bot.com.. Ontzettend leuk moet ik zeggen, en wel echt iets dat bij me past. Je geeft je op, stuurt naar gelang de opdracht iets op. en het is eenmalig dus geen verdere verplichtingen. En als je nog eens wat wilt krijgen of geven, zoek je gewoon weer een leuke uitdaging op en doe je daaraan mee! Je kunt er hartjes mee verdienen als ze blij zijn met hetgene wat je hebt gestuurd.. Het leukste is natuurlijk om zoveel mogelijk hartjes te hebben. Sommige hebben er al 100! Wow.... misschien ooit op een dag.. Maar laten we eerst beginnen bij 1. Als het net zo snel loopt als bij mijn blog haha, dan zit ik zo aan de 100 ;-) De opdrachten zijn heel divers. van knuffels ruilen tot thee, en kruiden en leuke scrap of knutselspulletjes.. Je hebt verschillende groepen en als je je daar aanmeld zijn er opdrachten die groep gerelateerd zijn.. Dus bijv. alleen maar knutselspulletjes :-) Super leuk...
En wat betreft de blog, Bedankt allemaal om blog volger te worden :-)!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hannah, Kom hier ook via haakjuffie terecht en een blog is natuurlijk lang zo leuk niet zonder volgers en reacties, dus je hebt er nog een volger bij je zit inmiddels al op de 23...leuk dat gaat goed!! Leuke tip van die swap.bot...kende ik nog niet, ga eens kijken!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja en nu al op 25 dat is leuk hé als mensen je gaan volgen en ook nog iets posten. Leuk je spaarpot doen wij ook nog wel eens naar een kringloop of een rommelmarkt, is ook altijd gezellig.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ging snel met je volgers :) je bent al verder dan ik haha, maar leuk die swapbot, ben benieuwd! Veel plezier met bloggen

    BeantwoordenVerwijderen