donderdag 25 juli 2013

lief draakje


Na wat zoeken en kijken ben ik een patroon tegen gekomen die me wel erg leuk lijkt om te maken..

Deze zou ik erg graag maken.. Alleen het patroon is wel in het engels. Nu moet dat wel te vertalen zijn uiteraard. Ik weet nog niet in welke kleur ik het zal maken. Die vleugels lijken mij wel ingewikkeld eigenlijk... Als ik dat zo lees snap ik er niet veel van.. Ik zou dan de vleugels in regenboog kleuren willen maken..

Maarja, ik denk dat dat nog niet voor nu is.. Te moeilijk, ik kan de nederlandse patronen net goed aflezen, laat staan de engelse. Teveel frustratie dan. Misschien kan iemand van jullie dit draakje voor me maken, met de vleugels in regenboog kleuren ? En het dan zonder vulling en losse onderdelen opsturen, dan weegt het minder..* Kijkt heel lief met hondenoogjes * pleasseee ik vind hem zo lief

Over de theepot...
Tja, gister de tuit gemaakt maar je ziet heel erg de inhoud, je ziet dat het amateuristisch is gemaakt.. 
Ik ben er niet echt tevreden over eerlijk gezegd. 

Over vandaag...
Beetje een luie dag vandaag, ik heb wel zin om te gaan haken maar ik heb dunner garen nodig. Voor dunner garen moet ik eerst naar de winkel en daar heb ik dan weer niet zoveel zin in... :-P Ik heb me aangemeld bij pinterest: hier.. Best leuk eigenlijk, je verzameld dan alle dingen en sites die je leuk vind op 1 pagina, en kan bij andere dan weer zien wat zij leuk vinden enz..

Vandaag trouwens post gehad van swap-bot.com, erg leuk ! Ik zal morgen een foto plaatsen van de spulletjes die ik gekregen heb.








1 opmerking:

  1. Het begin is er dus met je theepot.
    Mijn aller eerste ami was ook niet helemaal geweldig maar het belangrijkste ervan is dat je er bv veel van hebt geleerd.
    zoals de vaste maken.

    Leuk draakje. Hier erg druk kan je er niet mee helpen.
    Mocht je bv hulp nodig hebben met de vertaling dan mag je wel altijd contact opnemen.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen