maandag 16 september 2013

Sinterklaas Swap (Doe mee)

Wat ?
Ik zag de autumn swap en ik dacht dat het leuk zou zijn om met sinterklaas ook een swap te organiseren. Het thema is dan: " Pakjesavond ".

Hoe?
  • Je schrijft je in voor 31 oktober, stuur je gegevens op naar: hetspinnetjebaum@gmail.com
  • je wordt gekoppeld aan een partner en je zorgt dat sinterklaas voor 5 december is langs geweest bij die persoon.
  • Je mag niet vertellen wie je hebt getrokken, het is dus echt een verrassing van wie je het pakketje krijgt.
  • Let op, het thema is 'pakjes avond' hoe meer pakjes hoe beter ! Je pakt ze allemaal leuk in. Op 5 december mag iedereen de pakjes open maken en het zou leuk zijn als je op je blog laat zien wat je allemaal gekregen hebt.
  • Je besteed min. 10 euro exclusief verzendkosten aan spullen voor die persoon. Je maakt zelf allerlei leuke dingetjes (dit kan vanALLES zijn) Denk aan pepernoten, stempels, knuffeltjes, het maakt niet uit.. Natuurlijk passend bij de persoon die je getrokken hebt.. Spulletjes om dingen te maken kan natuurlijk ook.
  • Maak reclame ! Please maar reclame !

Inschrijfformulier
  1. Je adres gegevens
  2. Je site, pinterest  etsy wishlist..
  3. Wat zijn je hobbies en interesses
  4. Wat vind je leuk om te krijgen
  5. Wat vind je absoluut niet leuk om te krijgen
  6. verzenden naar Nederland : JA/ NEE
  7. verzenden naar Belgiƫ: JA/NEE
  8. Ik mag je vermelden in de deelnemers lijst JA/NEE

Have fun !


6 opmerkingen:

  1. Ik sla deze over. Rond die periode is er al zo veel in te pakken. Persoonlijk vond ik het idee van zelf maken mij ook meer aanspreken. Succes swappers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg leuk maar ik sla deze over.
    Is al erg druk in die tijd. Hopelijk krijg je een mooie club bij elkaar om te swappen en dan kijk ik vol verwachting naar al dat moois dat jullie aan elkaar hebben gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk dat ik je op een idee heb gebracht. Ik ga reclame voor je maken! en denk nog even na over deelname, want ivm een cursus van het werk heb ik het net druk rond die tijd... maar sinterklaas is natuurlijk wel heel erg leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk bedacht, maar ik sla over... "moetjes "kan ik niet meer.
    Succes met leuke actie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind het wel leuk... ik ga er even over nadenken! Moet alles zelfgemaakt zijn of gewoon een paar dingetjes? Ik ben nl. niet zo heel crea, maar vind het wel leuk om van alles te kopen en leuk in te pakken! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is het normaal dat ik nog geen verdere info heb ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen