zondag 22 september 2013

leuke spulletjes en give away !


Weer allerlei leuke spulletjes gekocht in de winkel om dingetjes te maken. Ik kreeg laats een leuke snail mail met strijkkralen. Dus huppa, ik ook strijkkralen gekocht zo leuk idee ! Ik ging voor het bloemetje, eigenlijk wilde ik nog meer halen maar ik dacht ik begin maar klein. Dan kan ik altijd nog uitbreiden ;-) In de winkel is dat altijd zo van: hebbe hebbe hebbe ! Hebben jullie dat ook ?




Die gaatjes bovenin zijn overigens voor een draadje door heen te halen
Dan heb ik bij de kringloop nog leuke memory spellen gehaald, gedeeld met mijn moeder Ieders de helft van verschillende spellen. Dus zo heb ik een bakje vol met leuk kaartjes om te gebruiken in de snail mail.

 Dan vond ik deze dingen nog bij de kringloop. Ook leuk om op te sturen !

 Deze super leuke sleutelhangers van diverse sprookjes vond ik ook !
Echt leuk !

Een lief eendje

Het boek met alle antwoorden, leuk om pagina's eruit te scheuren en op te sturen (jaja, ik ben in een opstuur bui). Oja dafne, je snail mail komt er aan hoor. Sorry dat het zo lang heeft geduurd !

Scoobidoo touwtjes gehaald, ook wel weer eens leuk om te doen.


En dan nu de give away !! Een sleutelhanger van dit vrouwtje met een rat onder haar jasje :-)
Wat moet je doen ?

  • Volger zijn of worden van mijn blog
  • hier een reactie achter laten
  • als je wil een linkje op jou site plaatsen als verwijzing naar deze give away (niet verplicht)
Uitslag: 4 oktober




Graag wil ik ook nog even verwijzen naar mijn sinterklaas swap

7 opmerkingen:

  1. Het rattenvrouwtje mag gerust aan mijn sleutels komen hangen;-). Juist op werelddierendag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes allemaal! En dat bloempje is schattig!!! :D
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I think it is not a woman, but the pidepiper of Hamlin?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Pied_Piper_of_Hamelin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de rattenvanger van Hamelen dacht ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O leuk, ik doe mee en zet een link op m'n blog.
    Ik heb ook een give away, kijk maar op madebymg.blogspot.nl
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen