zaterdag 21 september 2013

liebster award


De liebster award gekregen van Sanne
1. Wat doe je in het dagelijkse leven?
Ik ben bejaardenhulp. Ik kook, poets, en pas op oudere mensen.
2.Wat was je mooiste reisbestemming?
ik wil ooit naar Zuid afrika, tot nu toe vond ik londen erg leuk.

3.Wat is je favoriete film?
Science fiction films, maar de mooiste film vind ik toch denk ik les miserables


4.Welk gerecht laat je watertanden?
Pizza


5.Waarom ben je een blog gestart?
Leuk om creatieve dingen te delen met andere mensen, en andere hun dingen te lezen.

6.Wat is je levensmotto?
Alles wat je aandacht geeft groeit.


7.Wat maakt je boos?


onrecht, oneerlijkheid, leugens, haat, ruzie
8.Wat heb je ooit meegemaakt dat je absoluut niet had willen missen?
Het ontmoeten van mijn beste vriend die als een vader voor mij is.


9.Welke muziek brengt je aan het dansen?
The cathedrals


10.Als je 1 wens mocht doen, wat zou je dan wensen?
Een gesprek met God


11. Wat is je favoriete blog?
die heb ik niet echt
12. Waar geef je de liebster award aan door?


3 opmerkingen:

  1. feliesss met je award enne leuk om zo over je te lezen\


    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank voor de nominatie. Ik weet eerlijk gezegd niet wat nu de bedoeling is. Wacht ik nu op de uitslag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij moet nu ook de elf vragen beantwoorden en vijf anderen nomineren :-)

      Verwijderen