zondag 18 augustus 2013

Help jij Tommy ?

Hallo allemaal
Zoals jullie nu al wel weten, ik ben Tommy. Eigenlijk zou ik ook graag een blog hebben maar mijn baasje zegt dat dat niet zo gemakkelijk is. Dus ga ik hier af en toe een berichtje posten.
Ik ben dus helemaal verzot op schoenveters ! helaas heb ik er niet zo veel. Willen jullie mij helpen mijn schoenveter collectie uit te breiden ? 

Natuurlijk hoef je dat niet voor niets te doen, als dank zal ik Tommy post terug sturen, maar ik ga nog niet vertellen met wat. Maar misschien is het wel van mezelf !
Het lijkt me leuk om post te krijgen van jullie, dus laat alsjeblieft iets weten, stuur een mailtje naar mijn baasje...! Jullie zouden mij erg blij maken.

Groetjes Tommy...

Hallo, hier het baasje dan..
Jullie horen wat Tommy heeft geplaatst, en ik hoop dat jullie hem op weg willen helpen met leuke post voor hem.. Ik hou Tommy er aan dat hij iets terug schrijft... 

Dan wil ik jullie nog voorstellen aan tante lola en jaapaap. Zij zullen de komende periode's avonturen gaan beleven, dus houd deze blog in de gaten !






2 opmerkingen:

  1. oooooh Tommy!!!

    ik wil je heel graag post sturen hoor!
    Laat je baasje je adres maar even naar mij mailen, dan zorg ik ervoor oke?

    En ik denk dat ik al weet wat de aapjes gaan doen :)
    heeft te maken met een mailtje wat ik laatst van je baasje kreeg??

    Dikke smakzoen voor jou hoor lieve Tommy <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, ik wil wel veters opsturen naar Tommy.
    Heeft hij een bepaalde voorkeur voor kleur, merk of moet het met tekeningetjes zijn? Misschien ook best even laten weten op de blog dan voor wie wil meedoen :)

    Als ik dat weet en het adres kan ik wat sturen binnenkort.

    Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de avonturen van de aapjes!

    Grtjes, rita en een kusje voor Tommy

    BeantwoordenVerwijderen