woensdag 7 augustus 2013

3 keer post


Vandaag maar liefs 3 keer post ! En gister kwamen ook al twee brieven in de brievenbus ! Ik word er zo gelukkig van om te zien dat ik post heb... Ik ben blij dat ik het snail-mailen en swappen ontdekt heb ! En voor de bloggers onder ons, aarzel niet en stuur me een berichtje als je met me wilt snail-mailen of 1malig swappen. You're welcome. Morgen ben ik een dag vrij en ga ik er een knutseldag van maken. Ik moet nog veel post maken, want ja, wie veel ontvangt, verstuurd natuurlijk ook !

Sorry voor de karige foto, gemaakt met het fototoestel van mijn vader. Het fototoestel is onderweg en schijnt de 24ste deze maand aan te komen dus nog even geduld en dan vanaf eind deze maand zal ik meer uitgebreide blogs maken met veel foto's. Want dat vind ik leuk.  En hopelijk jullie ook !

Verder heb ik mijn blog nog wat aangepast en nieuwe pagina's toegevoegd. kijk maar eens rond ;-)
en al 37 volgers... nog 13 te gaan en de leuke give away gaat weg ! :-)

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit hoor al die post.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook best willen snail mailen of swappen.
    Mijn adres kun je vinden op mijn blog onder het stukje waar in ik een give away heb staan, dus als je het leuk vind hoor ik het van je
    groetjes jok ie

    BeantwoordenVerwijderen